Praca

Aktualne oferty pracy

Stanowisko – Brygadzistka

Miejsce Pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
Współpraca z kierownikiem produkcji w ustaleniu dziennego planu produkcji i jego realizacja,
Sterowanie procesem produkcyjnym i nadzór nad jego przebiegiem,
Systematyczna kontrola surowca,
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
Obsługa programu rozliczeń produkcyjnych
Zarządzanie podległym zespołem produkcyjnym.

Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Umiejętne zarządzanie podległym zespołem,
Odpowiedzialność, skrupulatność,
Gotowość do pracy w systemie trzy-zmianowym.

Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie działającej w oparciu o najwyższe standardy,
Umowa o pracę
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy.

Stanowisko – Pracownik produkcji

Miejsce Pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń produkcyjnych,
współpraca z liderem maszyn produkcyjnych.

Wymagania:
gotowość podjęcia pracy w systemie trzy zmianowym,
umiejętność pracy w zespole,
staranność, dokładność, zaangażowanie.

Oferujemy:
pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę na pełny etat).

Stanowisko – Mechanik / elektromechanik utrzymania ruchu

Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń w zakresie mechanicznym
Usuwanie na bieżąco usterek
Analizowanie problemów i minimalizowanie przestojów urządzeń produkcyjnych

Wymagania:
Preferowane wykształcenie techniczne
Doświadczenie na stanowisku mechanika w dziale utrzymania ruchu
Gotowość do podjęcia pracy w systemie trzy zmianowym

Stanowisko – Operatorki maszyn-liderki

Miejsce Pracy: Poznań

Wymagania:
doświadczenie w pracy na produkcji,
mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn,
umiejętności manualne,
sumienność i dokładność

Oferujemy:
pracę w renomowanej firmie,
umowę o pracę na pełny etat,
pracę w systemie trzyzmianowym

Stanowisko – Marketing Manager

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji – realizacja koniecznych badań rynkowych i analiza własnych,
Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla wybranych grup produktów,
Przygotowanie i wdrożenie komunikacji marketingowej dla wybranych grup produktów,
Planowanie, wdrażanie oraz nadzór nad całokształtem realizowanych działań marketingowych,
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu rocznych planów budżetowych – wartościowych i ilościowych,
Nadzór nad przydzielonym budżetem marketingowym, monitorowanie efektywności jego wykorzystania,
Współpraca z klientami, wizyty handlowe w celu odpowiedniej promocji produktów,
Koordynowanie etapów wprowadzania produktów na rynek i zarządzanie cyklem życia produktów,
Analiza efektywności przeprowadzonych działań promocyjnych oraz reklamowych,
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem R&D przy opracowywaniu wdrożeń nowych produktów,
Rekomendowanie optymalnych rozwiązań w zakresie rozwoju produktu,
Współpracowanie z agencjami reklamowymi, producentami opakowań, drukarniami przy tworzeniu
opakowań oraz materiałów marketingowych.

Wymagania:
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką lub grupą marek o udowodnionym sukcesie komercyjnym (rynek FMCG, rynek farmaceutyczny),
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczny: marketing, zarządzanie,
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
Znajomość metod analiz rynkowych i marketingu strategicznego,
Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
Samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu.

Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie działającej w oparciu o najwyższe standardy,
Możliwość aktywnego wpływania na przyszłość firmy,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Niezbędne narzędzia pracy.

Informacja

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny).

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”